Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Tesco Direct poddaje swój łańcuch dostaw kompleksowej kontroli

 

Tesco podejmuje zdecydowane działania z pomocą Manhattan Associates

 

Tesco Direct jest wielokanałowym pionem Tesco.com zajmującym się produktami spoza branży spożywczej i należy do największego w Wielkiej Brytanii supermarketu Tesco Stores Ltd. Firma oferuje obecnie ponad 11.000 pozycji za pośrednictwem swojej strony internetowej, z czego ponad 7000 dostępnych jest też w katalogu. Tesco postanowiło zwiększyć znacznie swoją ofertę produktów niespożywczych i zapewnić klientom do niej lepszy dostęp do niej przez Tesco.com oraz nowy katalog. Kiedy nowe przedsięwzięcie, Tesco Direct, rozpoczynało działalność oferowało 8000 produktów w Internecie i 1500 w katalogu. Asortyment obejmował różnorodne produkty od iPodów i telewizorów po elektronarzędzia i kije golfowe, a także nowe kategorie, np. meble. Tesco Direct wprowadziło stosunkowo niedawno bardziej kompleksowy wybór, oferując na swojej witrynie 11.000 produktów, z czego 7000 znajduje się teraz w odświeżonym i uaktualnionym katalogu.