Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Grupa adidas wprowadza rozwiązania firmy Manhattan w celu wsparcia globalnych procesów dystrybucji

 

Sukces w świecie sportu

 

Grupa adidas jest jednym z wiodących światowych producentów artykułów sportowych. Oferuje szeroką gamę produktów skupionych w trzech podstawowych segmentach: adidas, Reebok i TaylorMade-adidas Golf. Po przeprowadzeniu strategicznej oceny swoich globalnych procesów dystrybucji Grupa adidas postanowiła zastosować nową platformę systemów łańcucha dostaw w trzech swoich centrach dystrybucyjnych, co pozwoli firmie zapanować nad zwiększonym poziomem złożoności jej światowej sieci dystrybucji. Firma potrzebowała nowych systemów, które nie tylko zarządzałyby etykietami różnych marek, ale musiałyby też radzić sobie z wieloma zmiennymi związanymi z dystrybucją artykułów sportowych na skalę światową.